Zeynepzeze ben Doğumdan sonra uzun bi şalla iyice sarıp ilk 3 hafta yüksek bel taytlarımı giydim. Doktorum korse dikişlere ilk haftalar zarar verebilir deyince böyle bi uygulama yapmıştım ve hiç göbeğim kalmadı gerçekten. Sonrasında korse bile almadım.
Nursevincli
Zlmdemir