Duygu_lu
Arkadaşlar nasılsınız dün nst girdim şükür sonucum iyi çıktı ama benim bebeğim çok toplanıyor ve 2 haftadır çok hareketli kasıklarım zaten kalkmakta zorluk çıkarıyor aralarda kasığa doğru vuran cızzzz cızzzz bir sızlama nst iyi ama çok evhamlanmaya başlıyor insan son günlerde 😢 az kaldı bir iki hafta daha sabretse diyorum