GamzeSerhat 2 gündür aşırı derecede bir mide yanması peydah etti 😞 ne yaptıysam fayda görmedim nolur yardımcı olun😞🤭
dilaraserdar GamzeSerhat doktorunuzla görüşüp ilaç kullanabilirsini genelde şurup veriyorlar. yediklerinizi daha az ve daha hafif tutmaya çalışın
Sonay GamzeSerhat gaviscon kullanabilirsiniz . Ayran da rahatlatır . Sabah ac karnına tahinde iyi gelimuş cnm dene istersen ?
GamzeSerhat dilaraserdar gaviscon denedim canım zaten bişey de yiyemiyorum ki bulantıdan açım ama yiyemiyorum 😞
Handeaslan39 TubaKorkmaz herkesın. Farklı canım çoğu kişiye iyi geliyor mesela salatalık ye oda iyi 👍
Ayse Bende o dertten muzdariptim ama doktorum rennie duo surup yazdi 1olcu iciyorum aninda rahatlatiyor doktoruna danis ben tavsiye ederim
Ehaydin Birşey yiyemediğinden yanıyor zaten süt iyi geliyor bende çok çektim geceleri uyandırıyordu o derece bi iki hafta ya azalacak meral etme leblebi veya çubuk kraker at ağzına kusucağıno bilsen bile o alır yanmayı bide soğuk süt👍