nermin143 Canım prolaktin diye bir hormon var süt hormonu diye de geçiyor duydun mu hiç bilmiyorum ama bu hormon yükselince gebe olmasan bile göğüsten sıvı geliyor bazen süt gibi geliyor ve bunun yükselmesi gebeliğe de bazen engel oluyor bir sürü yaptığı değişik bulgular var bir doktora gidip sor istersen onun kanda ölçümünü yapıyorlar yüksek mi diye benim başıma gelmişti düşürmek için ilaç vermişti daha sonra normale dönmüştü o olabilir diye bi yazayım dedim ama tabi bu benim fikrim senin doktora görünmende veya araştırmanda fayda var ,geçmiş olsun şimdiden