Nurgulo adetin az oluyor ise hormonel bir sorun olabilir veya kansızlığın olabilir. Bebek denemesi yapmadan olup olmayacağını anlamazsın. Benimde eskiden adetim az geliyordu doğum kontrol hapı yüzündenmiş hormonlarımı bozmuş o yüzden az olmaya başlamışım. Ama deneyin belkide senin yapısal öyledir. Herkesin vücudu farklı.