tugmur717 canım selam.. Agavni hanimin hastasiyim, 21.haftadayız.. kendisini surp pirgicte tanıdım, teyzemin doktoruydu.. Iki doğum yaptırdı ona.. Agavni hanim şu an o hastaneden ayrıldı, muaynanesinde devam ediyoruz ama ben de ilk zamanlar baya bi süre kendim icin, hatta iki doğumunda da teyzem icin ermeni hastanesine çok gittim, teyzeme refakat ettim.. hastane tertemiz,ilgi çok iyi.. fiyat kalite acısından çok çok başarılı.. doktorum oradan ayrılmasa mutlaka o hastaneye devam ederdim..