Sedaalp 26 dan itibaren kaşıntı yaşıyan var mı kaşınmaktan uyamıyorum artık 😞 kolestaz varmı diye baktırdık öyle bir durumda yok birsürü doktora gittim aynı ilaçlar tam birşey diyen Yok küçük yaralar en son gittiğim doktor gebelik stresi dedi
azizeguneyy Sedaalp gebelik stresi değil gebelik alerjisi her hamilelikte oluyor. ben 31. haftadayım bende de var.
Ayckntmt Sedaalp bendede var çok fenayım kaşıntıdan uyku kalmadı heryerim minik minik yara oldu kol ve bacaklarım cildiye krem verdi ama geçirmiyor idare edicekmişiz doğuma kadar malesef 🤦♀️