Happmoml 7. Haftada basladım çünkü bende aşırı kansızlık vardı normalde 16. Haftada başlatıyolarmış sanırım ama bana hemen baslattı doktorum. Ferrum kullanıyorum, sabahları kahvaltıdan önce birtane alıyorum.Herhangi bir yan etkisini görmedim ishal veya kabızlık yapmadı bende çok şükür🙏