Ceylann7 Herkes gibi bende hikayemi yazmak icin sabirsizlaniyordum. Cok sukur 2 eylul 14: 42 de kavuştuk yavrumuza . Geceden hafif sancılarım vardi ama cok siddetli olmadigi icin normal dedim ve sabahında normal kontrolum vardi. Esimle sabah randevumuza gittik ultrason muayenesi olduk doktor hersey normal dedi bebeğin durumu iyi .sira catı muayenesine geldi 38+1 olmuştuk. Muayene esnasinda 4 cm açığımin oldugunj fark etto doktor ve nasil hissetmedin dogumun baslamis dedi o an cok farkli bir duyguya kapildim hazirmiyim dedim ben muayene geldim dedim elim ayagim birbirine dolandi. Ve ardindan hemen suyum akti bu beni daha da panik yapti... hemen yatışım yapıldı. 4cm oldugu icin hizlansin diye suni sanci verildi ama ne yazikki tekrar çatı muayenesi yapildi ve o an bebegin kafasinin gelisi tersti.bebek alni ile gelmeye çalışmış bu da zorlu bir dogum olur dedo doktor. Ardindan hemen sezeryani onerdi bu sekilde olmaz dedi. Ve bu beni daha da tedirgin etti cunku normal doguma odaklamıştım kismet tabi herşey ve iyiki sezeryan oldum cunku rahimde perde oldugunu öğrendik ameliyat esnasında ve bunun icin bebegin kafasi tam yerleşmemiş. Ve bebegim dogdugu zaman da kafasinda kizariklar zorlanma izleri vardi. Hem dogum sancisi cektim hemde sezeyan oldum. Zordu tabi agrili sancili ama bebegimin o ilk aglama sesi ile tüm agrim sizim gecti o kadar guzel jir mutluluk ki . Onjn sesi beni o kadar rahatlatti ki ve esimin de yanimda olmasi . Biz ailemizden uzakta kaliyoruz bu surecte en buyuk destekcim hep esim oldu yanimdaydi elimi bir an olsun birakmadi. Buna cok ihtiyacim vardi . Ve iyi ki yanimdaydi. Cok sukur saglikla kucagimiza aldik bebegimizi cok ama cokkkk cokkkk guzel bir duygu RABBIM herkese nasop etsin bu guzel duuguyu...
Deletedmom00170 Ceylann7 Sağlikla buyusun bebek💙Allah isteyen;Dileyen: o duygunun hakkıni verebilecek herkese anne baba olmayı nasip etsin inşallah içisıra beni de inşallah💙
Ecbuliiii Ceylann7 yaaa bu doğum sancısı nasıl oluyor arkadaşlar ben anlayamıyorum daha çok erken ama kasık kısmımda üst bacağımın içi deli gibi ağrı giriyor biri iple çekiyor sanki sancımıdır acabaaa daha 34+1deyizzz
Ceylann7 Cakirhediye onu kontrol et canm ben normal dedim filan ama dogum sancisiymis ve benim hafif suyum akmisti pek fark etmedim 😔😔
Meryemyigit Cakirhediye hadi bakalım yeni bir doğum hikayesi geliyo sağlıcakla inşallah 🤲🏻ben heyecanlandm burda😁
Sevdakkya Deletedmom00170 canım allah size bağışlasın sağlıklı sıhhatli ömrü olsun inşallah. Benim de rahmimde perde var ameliyat olamadan hamile kaldım normal doğumu çok istiyorum ama büyük bi ihtimal bende sezaryen olucam😔
Deletedmom00170 Sevdakkya kuzum ben isteyenlerdenim Geçmiş olsun keşke ameliyat olsaydin sağlıkla gelsin bebiş olsun normal da olmasan ama sağlıklı ve yaninda olacak buna da şükür
Deletedmom0810 Allah hayırlı uzun ve sağlıklı ömürler versin size bağışlasın bebeğinizi 🙏🏻🥰 Biz de gurbetteyiz ailem uzakta şu an bir an kendimi hayal ettim sizin yerinizde 🙏🏻 Allah yardımcınız olsun her zaman 🙏🏻
Ceylann7 Deletedmom0810 amin amin ALLAH gurbette olan herkesin yardimcisi olsun inanın doguma alacaz dedi doktor ben agladim neden agliyorsun dediler annem daha gelmedi ama 😔😔😔cok sukur eşim ve kayinvalidem de yanımdaydılar...