Mervemehr iki Sene önce Müge hanıma gidiyordum normal doğum sırasında sezeryana alındım mecburi kızımın kalbi durdu üç gün sonra hastaneden aramışlardı 200tl borcunuz var isteğe bağlı sezeryan olmuşsunuz diye bizde durumu anlattık ozaman buradaki arkadaşlar kayıtları yanlış geçti bu arkadaşın maaşından kesilecek felan demişlerdi öyle anlaştık eşim bebek albümünü almaya gittiği gün yine aynı muhabbeti yapmışlar 80lira verseniz olur demiş verdik kurtulduk şuan ikinciye hamileyim merkeze gidiyorum