cgdem_drsun Merhabalar 12+5 şiz. Hamd olsun. İlk gebeliğimde oğlumda 11+5 de %99 erkek demişti. Bu kez sordum belli değil dedi. Sizde durumlar nedir :)💕
ASELHAN cgdem_drsun bizde 13+5 iz doktorumuz iki gün önce cinsiyetini görmemesine rağmen % 90 kız dedi 16 haftada kesin net bir şey söyleriz dedi ama biz eşimle dayanamadık dedik herkese 😂🙈
1234567bsr- 12 haftalıkken yüksek ihtmal kız dedi degişirni bilmiyorum canım. 2 hafta sonra doktor randevum var bakalım
cgdem_drsun 1234567bsr- özel mi peki sana söyleyen tahmini söyleyen doktorun. Benim doktorum 16. Haftaya kadar söylemiyor. Ayrıntılı ulturasonda göstermişlerdi cinsiyetini hatta. Ben dayanamayıp başka doktora gittim 2li tarama testi yaptıklarında söylemişti 😂
cgdem_drsun ASELHAN ahahahhhh rabbim gönlünüzdekileri nasip etsin inşallah. Allahım hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin.