Nil123 canm ben 32+33 haftalıkken sancılarım göründü doktorum yatış ve ayakta tedavi sundu bnde acilde ayakta tedavi gördüm..100tl ödedim bi serum bi ilaç İçin..eğer hastanede yatışı kabul etseydim geceliği 300tlmiş..eşim öle demişti..anlıcağın alıyorlar..keşke develet hastnalermizden korkmayıp gidebilsek..öZel hastanede herşey para Allah yardımcımız olsun