elifeceylan canım ultrasonda bakrken normal bebekle ilgili sorular sordum onun dışında ben bir ay bekledim kontrol için çok aceleci davrandı. Biz ikili test yaptırmadık bu kadar takıyorsun niye ikili test yaptırmadın falan dedi sorduğum sorulara karşılık olarak. Asla enerjim uyuşmadı. O yüzden kimseye de önermiyorum malesef...