Fatiheren_61 selam 😊 benim en çok canımı yakan konu o yüzden bu postları görünce direk yazma ihtiyacı hissediyorum . Benim doğumumdan sonra oldu normal doğum yaptım ve o acıyı yaşamaktansa on daha normal doğum yapardım. Bebeğimi emziremiyodun otururken acıdığı için. Tümmmm çözümleri denedim şuruptu yağdı fitildi birçok krem ama ben çözümü kantoron yağında buldum dene derm inşalllah iyi gelir 🙏🏻