Her özel hastane bir değil. Her devlet hastanesi de aynı şekilde bir değil.. Bu nedenle herkesin kişisel fikri gittiği hastaneye göre farklı olacaktır..Ben hamileliğimin başlarında devleti de denemiş biri olarak söylüyorum,birdaha devletin kapısının önünden bile geçmem. Özele gidiyorum ve çok memnunum..Bu durum başkası için tam tersi de olabilir. O yüzden siz bölgenizdeki hastaneleri araştırın bir bakın,belki ordaki devletten siz memnun kalacaksınız..Bir de eşinizin maddi durumu yok da mı böyle konuşuyor,yoksa maddi durumu uygun ama bilerek mi istemiyor özeli? Bu ayrımı yapmak da önemli tabii..