Babymam benim bi arkadasim 37. Haftada doktor kontrolune gittinde tansiyonu yüksek cikti icin doktor dogumunu baslatmisti ve o gün normal dogumla dünyaya geldi bebegi dogumdan 2 gün sonra anca düsürmüslerdi halada ilac kullaniyor 1 bucuk aylik oldu bebegi