BurcuveEylul 32. Haftada raporu alıyorsun hastane o an girişi yapıyor zaten diğer verdiği örneği işyerine muhasebeye veriyorsun bildiri yapıyor onda sonraki doğuma kadar bir ödenek yok sonraki süreçte Doğum raporunu alıyorsun hastenden çıkmadan o raporunda işyerine iletiyorsun ondan sonra sen söyleyebilirsin aylık olarak istiyorum yada toplu almak istıyorum diye toplu alırsan dogumdan iki ay sonra alabilirsin canım ödeme olayı ise SSK nasıl bir ücretten yatıyor ise o hesaplanıyor