Fatmaaldmr Serklajdan sonra ilk bir ay falan ben de sürekli yattım canım sadece evin içinde hareket ettim. Ama sonrasında hiç ev işi yapmadan evin içinde dolandım, dışarı eşimle yemeğe çıktım, arkadaşlarımıza misafirliğe gittim. Kısacası fazla yürümeden ve ayakta kalmadan, kendimi yormadan dolandım; öyle sürekli yatalak gibi yatmadım. Ama ilaçlarımı aksatmadan kullanıyorum hala. Şükür bu haftaları gördüm inş sen de görürsün. Korkma endişelenmek normal ama moralin yüksek olsun. Başka soracağın bir şey varsa cevaplarım 😉