Bsrozdmr1305 Bugün adetimim 3.günü kontrole gitiiim yumurtaların çatlamamış dedi ve bu ay ilaç yara herhangi bir tedavi uygulanmazmış yoksa kist olurmuş ne olacak peki şimdi 😔
Musel Bsrozdmr1305 allah allah 🤔 benim iğnesiz çatlamıştı klomenle sadece ama tuhaf yani 😳 vardır bi sebebi söylemediler mi etki etmemesi imkansız
Bsrozdmr1305 Musel bünye olarak değerlendirdi doktor da net bişey demedi zaten sinir oldum başka bişey de yapılmayacak dedi kaldım öylece yani