Merhaba arkadaşlar, bugun aklima bi soru takıldı, size de danışmak istedim.. bugun sonuc gostermek icin doktora gittim, birdaha nezaman geleyim diye sordum, 4 boyutlu ultrasonun ne zaman diye sordu doktorum, ayın 27sinde dedim, tamam o gün 2 saat onceden gel şeker yüklemesini de yapalım dedi. Hesapladigimda o gun 22+3 oluyorum. 22. Haftada şeker yüklemesi yapılıyor mu, ben 24-28 haftalarda diye biliyorum. Acaba doktorum yanlis mi hesapladı haftamı diye dusundum bi an🤔🤔🤔