Feyza_98 kaç haftalıksınız bilmiyorum ama benim biraz farklı oldu doğum serüvenim. 32. Haftadan sonra kasılma yaşamaya başladım sürekli yatıyordum ve beni çok bunaltmıştı 38+2 de kontrole gittim ve moralim çok kötüydü doktorum da zaten açıklığın var haftan da iyi gel yarın doğurtayım seni dedi ve o şekilde doğumum oldu yani biraz psikolojik durumumdan ötürü oldu canım hiç korkma sonuçta doğacak bu bebişler rabbim sağlık versin