Berna9
Berna9 teşekkür ederim evet normal doğum yaptım kişiden kişiye değişti bazıları çok çok iydi bazıları maalesef ki o sancıyı hissetmedikleri için gattardı 🤷♀️ Ama her yerde iyisi de var kötüsü de ✋ doğum yaptıktan sora servise alıyolar normalde dosyam gecikti benim 1 buçuk saat felan sonra eşimde bebeği gördü ☺️