Esesen gebeligin başından beri ekmek makarna pilav yemiyorum geçmişte diabet hastasiydim bebekte benim gibi olmasın diye uzak duruyorum yumurta peynir yoğurt kemik suyu ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum çok korkuyorum kadın doğum doktoru şimdilik bir şey olmaz dedi içim rahat etsin diye endokrine gideceğim ama bukadar düşük şeker bebeğe zarar verir diye korkuyorum normalin çok altında çünkü ilk bebek olduğu için çok heyecanlıyım içimde ki can benimkinden önemli anne olmak güzel bir his gibi geliyor daha doğmadan düşünmeye başladım allahtan çok hareketli kerata ben burdayım diyor içim rahatlıyor o sağlıklı olsun da ben de şeker olsun fark etmez ben yetişkinim dayanırim ama o çok küçük daha ilaca insüline dayanamaz aşırı takıyorum kafama belki de teşekkür ederim cevapladığın için 🤗