BalliVEannesi Nazlimu canım anlıyorum çok zor ben öğrendiğim an hemen bıraktım çünkü sebepleri sonrasında çekeceğim vicdan azabından daha ağır..erken doğum riskinden tut sütünün azalması çocuğunun beslenememesi ve gelişim geriliğine kadar gidiyor .o kadar ağır sonuçları var ki benden sebep sağlığından olsa kahrolurum diye elim gitmiyor sen de bunları düşün belki bırakması daha kolay olur👀
cimennbayann Nazlimu çok zararlı bebeğine astım ve daha sıkıntılı hastalıklar olabilir yengem sigara içiyordu hamileykende devam etti oğlu şuan astım 12 yaşında Doğduğundan beri çekiyor
Selinnusta Nazlimu bende ilk hamile olduğumu öğrendim bıraktım bi ay ama psikolojim çok bozuldu eşim içiyor ve bana hiç yardımcı olmuyordu çıldırıyodum canımın istediğinden neler düşündüğümü anlatsam olay olur 😞 çok kötü bişey bağımlılık allah kimseye yaşatmasın bırakmayı denedin mi sende
Nazlimu Selinnusta denedim ama yok nafile olmuyor. Benmde eşim içiyor hemde yanımda. Ben ondan gizli içiyorum
Selinnusta Nazlimu oyy izin vermiyo mu içmene keşke benimki de vermese çok istediğimde iç bi tane bişey olmaz diyor 😞
Nazlimu Vermiyor bi kere tek iç dedi öyle içtim ayda 1 1 tane içersin diyor. Sen günde kaç tane içiyosun
Selinnusta Nazlimu ben günlük içmiyorum artık delirme durumuna geldiğim zaman yarım içiyorum 😞 ondan sonrada vicdan azabı çekiyorum bırak demesi kolay içmeyene neler denedim neler yaptım midem bile bulanmadı kusmadım hamileiğimde hiç hep dua ettim kussam keşkede sogurum belki diye ama olmadı Allah kimseye bu duyguyu yaşatmasın sende vazgecme bırakmaya çalış eşin evde yokken aklına geliyor mu ki mesela benim hiç gelmiyor o yanımda içince çıldırıuorum bi o zaman geliyo
jrarya Selinnusta 12 yıldır günde 1 bazen 1,5 paket sigara içiyodum hamile olduğum güne kadar keyiflede içerdim bırakmak gibi bi düşüncem asla olmadı ama içimde daha susam kadar olan bi canlıya o dumanı vermenin düşüncesi içmeyince ölüyo gibi hissetmemden daha öldürücü geldi eşimde tiryakidir araçta ben yanındaysam onu bile içmez. Bugün vazgeçemediğimiz keyfimiz yarın sağlıksız bebekler dünyaya getirdiğimizde daha çok keyifsiz bi hale gelicek. Daha doğmamış bi cana bunu yapmayalım bence hanımlar
Nazlimu Aminn aminn geliypr vallaha vicfan azabından ölecem gbi oluyorum inşallah bende tamamen bırakırım
Bebisaskina Kendini bebeginin yerini koy empati yap. Bi fanusun icinde sadece bi delikten sana geleck seylere muhtacsn ama pis duman geliyor kendi cocugunu kendi zevkin nefsin ugruna zehirliyorsun.
cnsbskhvci Bende iciyordum hamile kalmadan önce hamile oldugumu ögrenir ögrenmez bıraktım ilk baslarda biraz zorlandim esimde ictigi icin ama bebeginizin sagligi söz konusu 1 de icseniz ayni 3te.Kendinizi zorlayın emin olun ilk basta zorluk cekersiniz fakat daha sonra kokusuna bile tahammul edemiyorsunuz
MervemitYldrm Bırakabilirsiniz hanımlar bende içiyordum ama hamile olduğumu ogrendigimden beri 17 h. Şuan saysaniz 10 tanedir 4 ayda düşünün çok sınırlı olduğum zamanlar icmistim ama birakilabiliyor eşinizin de yardımıyla 😊
Aysenurtsr 10 seneyi askindir sigara kullanan biriydim, ama hamile oldugumu ogrendigimde direk biraktim. He de tiksindim. Ne sigara icilen ortamda bulunuyorum, ne de ictiriyorum birine. Gercekten irade ve istek meselesi. Sartlayin kendinizi.
Zeytinim jrarya Dniiz Karnımın hepsi değilde yanları içe doğru çökmüş çok ilginç geldi karın şeklim aynadan bakınca