Njlaa Arkadaşlar 20.haftadayım dün gece aşırı derecede burun kanaması yaşadım acile gittik orda bile zor durdurdular çeşme gibi akıyor ilaçta veremiyorlar tabi hgb 2 değer düşmüş bugün 3 gibi yine aynı oldum hemen doktoruma gittik o da kbbye yönlendirdi bir damarda çatlama varmış yaktılar ama şimdi yine aynı kanamaya başladı ama daha az tabi böyle birşey yaşayan var mı acaba?
lnyldr Njlaa benimde geçenlerde bi iki saat sürdü zaten damarlarımda çatlama var küçüklüğümden beri affedersiniz böyle et gibi kan geliyor sizdede öyle mi
shrbrk ben. sabahlari sağ tarafim kanıyor.durmadan degil tabi. peçeteyle tutuyorum içini. senin ki farkli olabilir ama
Njlaa shrbrk benimde hiç yoktu bu zamana kadar balık yağına başladım sanki o etkiledi ondan önce hiçbirşey yoktu ama doktorumda alakası yok bence dedi ama yine de ara ver dedi öyle bugün çok kötüyüm bu kanama yüzünden
Njlaa shrbrk bende öyle düşünüyorum damarlarda genişliyor bu dönemde ama işte aşırı bi kanama olunca korktum
Njlaa lnyldr ben normalde grip olduğumda burnunu aşırı silmekten aşındığından kanardı onun dışında hiç yaşamadım ama işte bu durumda anormal şekilde kanıyor çeşmeden su gelir gibi az değil yani