Mucizem_hafsa Kızlar 18 haftalık hamileyim😍Ben bebeğimi çok net hissediyorum bazen canım bile acıyor bebek karşı cinse hangi haftada hareketlerini hissedirir 😊?
rukiye-02 Mucizem_hafsa benim de ilk gebeliğim 17.haftamda hissetmiştim çok hafif şimdi 29+4 olduk içimde halay çekiyor 😅
Aminem2020 Mucizem_hafsa bende 17de hissetmiştim cnm şimdi 22+2 haftaligiz 5 6 gündür dışardan hareket görüyorum çok güzel oluyor 😊
Haticenurum123 Mucizem_hafsa bebisim cok guzel oynuyor 32' haftadayım ama karşı cinse hâlâ oynadığını göstermiyor😅 geceleri cok oynadığında uyutmuyor esime elini karnimin üstüne koy ki dursun diyorum o derece😂
Sclkcak Nesliugur normal canım ilk gebeliğinse eğer. Bende şuan 22 haftalığım kızım bir gün çok hareketli bir gün hareketsiz valla bende şaşırıyorum
ShrBkr 15+5 te pıt pıt şeklinde hissediyodum, şuan 19+5 olduk vuruyo resmen dalganıyo yer değiştiriyo, çok hareketli oğlum maşallah😊 herkesin farklılıkık gösterirmiş hissetmesi , ben zayıf olduğum için doktor erken hissettiğimi söyledi, bilemiyorum
ShrBkr Nesliugur kişiden kişiye göre değişiyo sanırım canım her insanın hamilelik ilerleyişleri belirtileri çok farklı , sağlıklı olsunlar hayırlısıyla kucağımıza alalımda gerisi önemli değil🙏
EngucluAnne Mucizem_hafsa doktoruma sormadım ama cevremde kim varsa henüz erken diyorlar seğirme falan olur dediler oda yok yani karnımda hiç bebek yokmuş gibiyim hamilelik belirtim de yok
A_syma EngucluAnne Ben 22 haftada hissettim ufacık segirmeydi oda korkma canım henüz erken kendini hissettiremeyecek kadar minik daha :)
EngucluAnne A_syma insan ister istemez ilk gebelik olunca tedirgin oluyor canım sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🙏🙏😊😊