Gulzade Merhaba anne adayları ve anneler. Ben 22 haftalık gebeyim. 2 gündür vajinamda batma ve zonklama var gecen haftada olmustu ve bayramda da olmustu ama o sıralar oldugunda 1 gün sürmüştü şimdi 2 gündür ağrıyor.. Aranızda yaşayan var mi? Dinleniyorum ılık duş alıyorum bol bol sıvı tüketiyorum. Ve gecen haftada böbrek taşı düşürdügümü söylediler ama o zaman sadece böbrek ağrım vardi hatta alttan muayne olmustum bi sıkıntı yoktu yine batma zonklama var.. biraz karışık biraz uzun oldu ama kusura bakmayın
Tazeanne92 Gulzade malesef bu haftadan sonra hep oluyor ben su an 32 haftalığım bildiğin ayrılıyor orası çok acıyor
Bilgeeferhat Gulzade bu haftalarda normal bebeğin duruş pozisyonundan dolayı aşağı doğru baskı hissi oluyor ilerleyen haftalarda artıyor hatta çatı ağrısı oluyor ama duşta 15 dakikadan fazla kalmayı önermiyordu doktorum
Gnl_grb Gulzade ya canım 20haftalık oldum ölüyorum ben o agrılardan bide üstüne ilişki olunca sabahı zor ediyorum 😶
Gulzade Tazeanne92 yaa hep sürecek böyle demek kiii etkiliyor beni günlük yasantımı surekli zonklama 😑
Gulzade Bilgeeferhat zaten cok kalamıyorum duşta daraliyorum ama en cokta orda rahat ediyorum😑 ılık ılık su cok iyi geliyor
Bilgeeferhat Gulzade evet ama son ayda öneriliyor genelde açılma olsun diye o yüzden canım yine doktoruna sor sorun olmaz derse
Gulzade Gnl_grb ben iliskiyide cekemem üstüne 😑 zaten canım aciyor sabaha kadar dönüp duruyorum yatakta 😑
sdsd malesef benımde 26da filan başlamıştı 32 deyım hala var, sağdan sola dönerken yürümeye ilk basladıgında, magnezyum yazdı doktorum ve rahim bağlarının gerilip büyümesinden dedi ,
Gulzade sdsd bende 21 haftamdan beri magnezyum kullanıyorum ve doktorum bugün parol verdi cok siddetli olup dayanamazsan kullan dedi. Ama kanaman olursa mutlaka gel dedi cok şükür kanamam yok sadece agri. Evet gerilmeden oluyorm us