Tazeanne92 27 haftalik hamileyim bebegimin dönmüş olduğunu gördük usg da doktorum bunun iyi olduğunu soyledi ben panikledim erken mi diye 32 haftaya kadar dönmesini istiyoruz dedi max 34 çünkü bebek büyüdükçe hareket alanı daraldığı için dönmesi güçleşiyor diye açıklama yaptı gayet mantıklı geldi bana da canim hayırlı doğumlar hepimize inşallah 🌸