Esir kesinlikle heleki psikolojik rahatsizliklari yasamayan insanlar asla anlamiyor komik geliyo ama yasayan icin cok zor ben beni tam olarak anlamasini beklemiyorum zaten allah dusmanima bile vermesin..yasamayan anlamaz amaaannn iyi dusun iyi olsun ne var at uzerinden silkin kendine gel abartiyosun gibi seyler dusunuyorlar eminim ama bazen insan onune gecemiyor..mesela o kadar gucsuzum ki sersem gibiyim bi yere dikkatimi toplayamiyorum bunu nasil kendi kendime duzeltebilirim ugrasiyorum ilacsiz yeneyim bu hastaligi ama zor gibi daha oncede yenemedim ve ilac kullandim resmen yeniden dogmustum