Meryemarden33 Kızlar sürekli kasılmam oluyor karnım çok sertleşiyor bebek çok rahatsız farkındayım bi sıkıntı olur mu pazartesiyi bekler mi sizce bilemedim sizdede aynı durum oluyor mu 😓😔😔😔🙄
Kerem_alyadua Meryemarden33 bende 34 haftalık oldum bugun söyledim doktra normal dedi ama yinede nst cekelm dedi bişy cıkmadı