Eliiifob Merhabalar, 6+5teyim doktorum hafif bı damarlasma var cok önemli değil ama önlem amaçlı veriyorum dedi. Böyle olan var mı?
Aslhnmstfa Eliiifob bende kullanıyorum canım sabah 10 akşam 10 benim kanamam oldu doktorum banada verdi vajinal olarak alıyorum bende
Deniz2961 Eliiifob bn 9 hftlik gbyim 9 hftdr kullniyrm dusuk onleyici cnm korkma kotu bir yan etkisi yok 😍
Cigdem33 Bende içiyorum progestan ve iğne vuruluyorum önlem amaçlı dedi ama çok kötü yan etki yaptı bende gece 1 e düşürdü doktor
Eliiifob Cigdem33 Uzun zamandır mi kullanıyorsunuz, bana günde 1 doz verdi ve fitil olarak kullanabilirsin dedi
Halenurbytkn Bende salı gittim 5 haftaliksin dedi kanaman olabilir buna yerlesme kanamasi dedi progestan yazdi kanaman olunca bundan ic dedi bu ilac ne icin ? Ilk gebeligim kimisi hergun iciyo kimisi icmiyo merak ettim
Pamukdeniz Halenurbytkn şükürler olsun ben içmiyorum galiba o düşğk tehlikesinden kaynaklı olabilir canım ultrasyondan baktı mı kese asagıda falan diyorlar bazılarına ondan dolayı olabiliyor kuzum
Eliiifob Pamukdeniz keseye baktı çok canim şükür bebiste kese de normal dedi sadece hafif bı damarlasma var dedi önlem amaçlı veriyorum dedi