Yagmur6637 Hanımlar 4 haftamdayım henüz çok aşırı sancım ve bel ağrım var bugün de başım ağrıyor migrenim tuttu bebeğime zarar vermeyecek bi ağrı kesici almak istiyorum doktoru saat geç olduğu için arayamadım siz ne kullanıyor sunuz ?
azizeguneyy Yagmur6637 doktor parol dışında başka ağrı kesici vermez. hamilelere zararsız olan tek ağrı kesici paroldur
Ozgekckstc Yagmur6637 Geçmiş olsun canım dayanamıcak gibiysen acile git serumla birlikte rahatlatıyolar, gidemezsen de sadece parol kullan tek tavsiye ettiği doktorun oydu
Ponciklerim Ben 6 haftalık hamileyken çok dişim ağrıdı doktorum parol ya da minoset kullanmama izin verdi
CemrePektas Yagmur6637 o haftalardan beri bende de arttı ağrı. 18 olduk migren hamilelikle birlikte atağa geçti. Doktorum ilk 3 ay günde 1, sonrasında günde 4 e kadar izin veriyor. Alna masaj yapıp bir de tülbent bağla karanlıkta yat. Umarım faydası olur