Ravza4141 Merak ediyorum ilk doğumumu sezeryan yaptım 10 sene önce ,o zaman normal doğum sancısı çektim nişan da gelmişti ama kizimin kalp atışı yavaşladı diye hemen ameliyata aldılar 3 cm acilmam olmuştu ama suni sancı bile vermediler.peki ayni şeyler 2.sezeryan da da oluyor mu?niye ilk doğum sezeryan olunca doktorlar 2.ye de hep sezeryan diyor ?hic normal doğum yapma şansımız olmaz mi anlamıyorum :(
Haribo42 Ravza4141 iyi bi doktor bulursan yaptırırlar cnm bikaç yıl arayla normal doğum yapanları gördüm burda
ozgeya Ravza4141 ssvd diye bir olay var.Eğer bedenin müsade ediyor ve bunu destekleyen bir doktorunuz da varsa sezaryen sonrası normal doğum yapabilirsiniz.
Ravza4141 ozgeya maglesef doktorlar sıcak bakmıyor önüne gelen hemen sezeryan diyor işine geldiği için,hic muayene bile etmiyorlar offf nerden nasıl bulucam normal doğum taraftarı bi doktor bilemiyorum
Esmf Benim 5.5 sene gecti dikislerim rahmim gayet normal banada ayni muameleyi yapiyor doktorum. Ibende normal dogum tarafindayim hayirlisi olsun insallah hakkimizda
Ravza4141 Esmf amin canım ya yasal işlem olarak yapabileceğimiz bi hakkımız var mi acaba,devlet bu kadar normal doğum taraftariyken!
Esramese Ravza4141 tek doktorun lafiyla kalma canm sende benim bildim 3sene gecmesi yetiyor normal dogum yapabilmk için