Ipekozsyhzry Kizlar dun aksamdan beri karnimda siddetli agrim vardi doktoruma gittim bebek iyi gozukuyor ama dedi agrilarin artarsa siddetlenirse dogumhane acile yonlendiririz dedi ilacta verdi saşe suan ara ara karnim agriyor enfeksiyondan dolayimi agriyor acaba 10 haftaligim cok korkuyorum
azizeguneyy Ipekozsyhzry idrar yolu enfesiyonu karın ağrısı yapmaz benim bildiğim bende yaşıyorum hala enfeksiyonu hiç karın ağrısı yapmadı belirtiside öyle değil
shrbrk Ipekozsyhzry karnim dediginiz ne taraf . göbek altımı göbek üstümü. göbek altı mesane bağırsak bölümü. benim de şiştir hep. mesane sorunum olduğu için. hep ağrılar icinde uyuyorum. işeyemedigim icin böbreklerime agri girer hep
erbasbebek Ipekozsyhzry benimde hamileliğimin başında idrar yolu enfeksiyonum vardı sürekli karnım agrıyordu ilaç kullandım düzeldi. Senin de öyle olabilir üzülme canım
Ipekozsyhzry azizeguneyy karin agrisi sikayetiyle gittim doktoruma direk bebege bakti bebek iyi gorunuyor dedi ama agrilarin artarsa siddetlenirse dogumhane acile gidersin dedi benimde ara ara olmaya basladi tekrar test fln yapildi teste enfeskyon gozuktu
shrbrk Ipekozsyhzry enfeksiyon yapar zaten o ağrıları. bacaklara kadar iner. bele çıkar. bazılarında mesane dopdolu şişer. en güzeli bol içmen 🙏
Ipekozsyhzry Cevaplar icin tesekur ederim gercekten insan panikliyor dogumhane acil diyince daha da korkum endisem artti