Burcunfs Kızlar çok kötüyüm dünden beri boş serum bağladılar ama geçmedi. Ve çok kötü sancı yapıyo. Nst de sancım çıkmadı. İshale bağlı diyorlar. Nasıl kurtuldunuz nolur yardım
mamyfat93 Burcunfs reflor içebilirsin. Bende geçen gün öyleydim. Doktorum ishal tozu reflor içebilirsin dedi. Sende danışıp kullanabilirsin belki
Esesen Burcunfs salgın var canım daha iki gğn önce ben de post açmıştımacile gittim hatta serum bağladılar daha iyiyim bugğn şükür. Bol su iç
Bdjd Burcunfs bendede kac gundur gecmeyen ishal var sancisini demiyorum hic😞 ilac yazdi doktorum sonunda 2 gundur kullaniyorum ishali halen kesmedi ama gunde 2 defaya indirdi🤭 ilacdan once 4-5 kez en az tvolete gidiyordum😑
Burcunfs mamyfat93 iyi geldi hemen kestimi sorayım hemen doktoruma gerekirse antibiyotiğe başlarız dedi hiç istemiyorum
mamyfat93 Burcunfs kesinlikle iyi geldi. Hamilelik öncesi bildiğim ilaçtı . Bitkisel içerikli parayla alınıyor. O aklıma geldi doktoruma sordum kullanabilirsin dedi.
Burcunfs Bdjd yarın tekrardan gidicem doktora. Benide o sancı bitiriyor korkutuyor bebeğime bişey olacak diye endileşeleniyorm