Rneslihan Ben de aynı durumdayim canim ilk başta diyetle başladık 20 gün diyete rağmen hiç düşmedi o yüzden doktorum insuline baslatti. Geceleri tek seferde 8 doz vuruyorum ve diyete de devam ediyorum. Hala daha çıktığı oluyor sekerimin. 33+2 yim doğuma kadar böyle devam edecek. Bazılarında diyet yeterli gelebiliyor bazılarında yetmediği için insüline başlanıyor. İnsallah sende diyet yeterli gelir canim 😊