Kuzey88 Kızlar 15. Haftada fazla kasık ağrısı yaşadınız mı çok olmamıştı şimdiye kadar ve vajina bacak bağlantısındaki kemiklerim de çok ağrıyor
Ilknur_emin Kuzey88 ben 17 nci haftadayim halâ yaşıyorum canım bazen karın bazen kasik ağrısı yaşıyorum doktorum normal karşılıyor
Babydogan Kuzey88 sıkıntı yok canım bende de oldu o haftalarda çok normal kanama yoksa rahmimiz büyüyor bebişlerimiz büyüyor🤰🙏
Kuzey88 Asrinayaz kanamam yok ama bol stresli gergin bir gün geçirmiştim bayılacak kadar Yordu beni ondan endişelendim
minayasemin Özellikle sağ kasığıma çok sancı giriyor regl sancısı gibi doktorum tahlil verdi bebeğin çok sağlıklı ya enfeksiyondur ya da rahmin büyüdüğü için de olabilir dedi tahlil sonucuna bakacak
ant2602 Kuzey88 bak benimde iş güç yaptığımda kendimi çok yorduğumda alt tarafımda şiddetli bir baskı hissediyorum. Kendimi çok yormamaya çalış bende bazen sebepsiz yerede oluyor. Rahimin büyümesi ile ilgilidir bebekte büyüyor baskı artıyor
Gamzeakdag Benimde 16 haftalık çok agrım var karnımın içi gerilio sanki bende korktum ama artık alışıo insan büyüdüğü için agrı oluo allaha şükür kanama yok ki doktorum kanama olmadıgı sürece sıkıntı yok dedi
Turna20 Gamzeakdag aynen durup durup böyle ağrılar oluyor her seferindede sanki ilk defa böyle ağrı olmuş gibi panik oluyorum salak gibi... aslında biliyorum normal ama yine de insan korkuyo... ağrı olmasa neden olmuyor büyümüyormu diyoz ağrı olunca niye ağrıyo diyoz. Anlamadım gitti bu psikolojiyi
Turna20 Zey1234 ağrı sabitmiydi yoksa uzandığınız yerden durup durup sancı girip çıkıyormuydu? Ben anlamadım uzanıyorum aynı yere batar girip çıkıyor
Ecemsbaby Kuzey88 kemiklerim benim de acıyordu d vitamini alıyorum kemikler üzerinde etkisi olduğundan iyi geleceğini umuyorum, bebek tüketiyor resmen 😊 hiç böyle değildim daha önce. Ara ara ağrı giriyor benim de 16.haftaya girdik
Ecemsbaby Kuzey88 kemiklerim benim de acıyordu d vitamini alıyorum kemikler üzerinde etkisi olduğundan iyi geleceğini umuyorum, bebek tüketiyor resmen 😊 hiç böyle değildim daha önce. Ara ara ağrı giriyor benim de 16.haftaya girdik