Bala_m sizi çok iyi anlıyorum ama Allah dilemedikçe hiçbir şey olmaz içiniz rahat olsun üzmeyin kendinizi basit şeyler için hamileliğin tadını çıkarın mutlu olun bebeğiniz de bir o kadar mutlu olur Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah☺️