Tbsdlmr Kızlar aranıza yeni katıldım ,aklıma takılan bir kaç şey var aranızda benim gibi olan varsa lütfen yardımcı olur musunuz..Bundan bi ay önce sabah WC ye kalktım su gibi bisey geldi doktora gittik test yaptı ama suyumun olmadığını söyledi ,o zamandan beri sürekli idrar sonrası su gibi birsey geliyor idrar diyemiyorum çünkü emin değilim.En son randevu de doktor suyumun gayet güzel olduğunu söyledi idrar testi yaparak bir kaç şeye baktı normal dedi .içim biraz rahat etmişti fakat bu sıralar yine aynı seyler oluyor acaba ben idrar kaçırıyor olabilir miyim 🙈aranızda benim gibi olan var mı?😊
azizeguneyy Tbsdlmr olabilir çok normal. doktor bi sorun olduğunu söylememiş. önemli bir durum değil yani.
NaileK Kaç haftaliksin cnm.bende ıdrarimi yapiyrm kalkınca biraz da sonra dan geliyr bazen ıslaklık oluyor ama son haftalardayim baskı çok o yüzden diyolar