DamlaMehmetali 30+6 dan merhaba hanımlar bugün osmancık devlet hastanesinde gebe okuluna kayıt oldum ebe hanım bana doğum ünitesini vs gezdirdi tek kişilik odalar ve yanınızda istediğiniz bir kişi girebiliyor diye anlattı. Doğumu Çorum özelde sabri beyde yapmak istiyorum acaba doğum ünitesine gireniniz bilgisi olan var mı odalar nasıl yanımda eşimin girmesini istiyorumda
Naze2151 DamlaMehmetali sizinle günümüz aynı bakalım hangimiz önce doğuracak konuyla alakasız ama olsun 🙋♀️🙋♀️🙋♀️😂😂😂
DamlaMehmetali Naze2151 yaa böyle aynı günde olduklarım beni çok mutlu ediyor 🥰 şu sıralar etrafımdaki herkes erken doğurmaya başladı açıkcası bende erken gelicek diye tereddütteyim çünkü hiçbirşeyimiz hazır değil 🤷♀️😁