byd Adet Tarihime göre 11+6 doktorun dediğine göre 10+2 haftalığız. 5. Haftada bi başladı bulantı, halsizlik, herşeyden tiksinme, koku hassasiyeti ve kasık ağrısı hala devam ediyor. Hamile kaldıktan sonra 5 kilo verdim 🤦🏻♀️ Sadece içimi bastırsın diye sabah akşam çubuk kraker ve leblebi yiyodum oda pek fayda etmiyodu ama idare ediyoduk artık şimdilerde sabahları ya kızartılmış ekmek arası kaşar yada beyaz peynir yiyorum yada tarhana, mercimek, yada sevdiğim çorbalardan içiyorum akşamı genelde yemek olarak es geçiyorum badem, ceviz, fındık atıştırıyorum. Benim hamilelik serüvenim bugüne kadar böyle geçti ☺️ Biraz uzun oldu ama 😆