sdsd
merhabalar, sarı-yeşil akıntım var değdiği yeri yakıyor kasındırıyor, dudak kısmında beyaz tomurcuk tomurcuk kabarıklık oluyor kasıdıkca, travazol krem kullanıyorum doktorumda vagihex yazdı benım gibi olan var mı gecmek bilmedi ne yaptıysam, idrar tahlili kültür verdim sorun yok