eyvahanneoluyorum
Sabah tetenoz aşısının ilk dozunu vuruldum. Bütün gün gezdim dolaştım hiç bir şey hissetmedim. Ancak gece yarısı uykudan bir uyandım kolum nasıl ağrıyor kolumu kaldıramıyorum 😢 hiç böyle olacağını tahmin etmemiştim. Burda yorumları okuyordum ve abarttıklarını düşünüyordum ama ağır bir aşıymış gerçekten. 2. Gün biraz daha iyiyim. Bebeğimiz ve bizim sağlığımız için katlanmaya değer tabiki 🙏🏻
Ayshecann
İlk yapıldıgı gün bise hissetmedim ama 2 3 ve 4 gün koluma kıyafetim değdiğinde yada gece yatarken pike dahi değse agrısına uyandım bn kemik resmn sızlıyordu dirsek kısmıma kadr vurmustu agrısı ama ates kızarıklık yada bulantı filan olmadı istersen parol alabilirsin ama bide 24. Haftada bi daha aşı var 😏
dygzygn
Çarşamba günü oldum. Olduğum gün hiç bir ağrım sızım yoktu. Gecesine kızardı ve şişti😣 üstüne zor yattım. Yeni yeni rahatlıyor kolum.