tazee_annee bende bunlarin hiçbiri tutmadı canım. Tatli yersen erkek , ekşi yersen kiz dediler. Benim tatlı asiri midemi bulandırıyor hala fazla yiyemiyorum ama deli gibi limon yiyorum sürekli. Ve limon gibi ekşi şeyler. Hatta 2 aydır erik bekliyorum uygun çıksada yesem diye . Ama ne tadı varmış alanlar öyle diyor nede fiyatı alınacak gibi değil. Mide bulantısı olmaz erkekte dediler 23+1im daha dün sabah çıkardım hala bitmedi bulanti kusma. Ve ilk zamanlar asiri yoğun oldu. Sağda solda oynama meselesi de benim iki tarafa da geçiyor bilmiyorum vallahi. Asiri hareketli değil bebegim ama günde 1 kere hissetsem icim rahat ediyor en azından. Daha buna benzer bi sürü şey tutmadı bende. 😊 ona pek inanmiyorum ama bi tek çin takvimine bak illa dediler orda erkek yaziyordu o tuttu 😊