Ozgehasan oyy canim ya kiyamam anliyorum seni cok iyi.. kim istemez dogar dogmaz kucagima alayim .. ama bak sukurler olsun yavrucugun iyilesmis ,ve dahada iyi olacak Allah kotusunden beterinden saklasinn canimm bebekler buyuklerden daha guclu oluyo biliomusun kendileri kucuk ama yurekleri kocaman minik savascilarr🤗🤗 hayatiniz boyunca ilk ve son olarak en kotu aniniz bu olsun evladinla canim benim😍😍