Melegimm19 yani ben geçen sene de dogum yaptım 4065 dogdu oglum ama bu neden böyle zayıf anlamıyorum ikidir beni uzmana gönderiyor. Çokk küçük bebek diyor. Uzmana gidince uzman iyi kilosu demişti. 27 haftada benim doktorum 650 gram demişti uzman baktı hayır1 kilo demişti şimdi 23üne yine randevü verdi uzman doktor. bakıcak tekrar acaba yine mi yanlış hesaplama olmuştur bilmiyorum