Nurlella çok kullandım enfeksiyonum var diye.Tadı portakal, mandalina aromasında.Hiç bir yan etkisi yok.Uyumadan önce aç karnına içmenizi tavsiye ederim doktorum öyle demişti.Mesane boş olmalı en az 4 saat tuvalete çıkmayın ki ilaç etkisini göstersin.Almadan bi kaç saat önce sıvı alımını bırakıyordum uyumadan önce içiyordum.İçiniz rahat olsun benimde ilaç hassasiyetim var ama bişey olmadı zaten ilaç gibi de değil😊 Şimdiden geçmiş olsun 💕