Melike37 hamile olduğumda ateş basıyordu midem bulanıyordu uyku hali vardı çok sonra normal gümümde adet oldum biraz kasık ağrım vardı öylece attım çok ağrı sancı çekmedim ama şuan ateş basması falan yok birde eğer hamileysen bile beta düşüp sonra artınca bile çok sağlıklı olmuyor diye okudum ama en iyisini Allah bilir doktora bir git içinde şüphe kalmasın