Mliko6 canım merhaba benim sağlık ocağım beni arayıp gebe olduğum için takip formu dolduracağını söyledi ve çağırdı. Gittiğimde bir bir ne olacağını anlattı. İyi yapmışsın kendin gidip söylemek ile ama bir gidip sor bakalım neden haber vermemişler. Sonuçta sen bilmek zorunda değilsin. Ben bana aşı olacağımı söylemeselerdi hiç aklıma gelmezdi. Bu durum hem seni hem bebeğini riske sokuyor, bilgilendirme yapmalılardı.