LeylaCan benim geçen hafta 2 kere geldi beyazmsı yeşilimsi sümüksü yapıda bir akıntydı kokusuz bende sizin gibi internete baktım Nisan olabileceğinden bahsediyodu, bende endişeye kapıldım doktorumu aradım, akıntı gelebilir normal suyun gelmediği sürece hiç bir sıkıntı yok dedi. Ki bende idrar yolu enfeksiyonu vardı belki de onu attım bilmiyorum internette cidden çok kötü şeyler yazıyor insan tereddütte kalıyor internete çok bakmamak lazım